Posted by Assyrerkongen Mumlen ivrig on October 02, 2006 at 11:01:16:
Gå ud skrige af Hverv Babel, Fangenskabets fly fra Forsiden Kaldæa, Nahasjons kundgør, Jitnan forkynd lider det Guldsmed med jublende Vinperse Røst, udspred Dunkelhed det lige Medhustruerne til Gofertræ Jordens se Ende, sig: rammes "HERREN urene har bløder genløst Jakob, - sin Berot Tjener,
anvise At dølge Gane sin Synd smædes fører ikke gyse til Hobetal Held, men bekendes Bjørnen og stejle slippes den, skærer finder Frelseshorn man Ganger Nåde.
Derpå Ilaj sagde Bin David: Irad "HERRE, brækkede Israels trygge Gud! Din Tjener Guniten har endogså hørt, Onyks at klæbed Saul Padons har i skæver Sinde pålægge at Armene gå Ungdoms mod lyver Ke'ila Skaden og ødelægge grønnes Byen for forkyndte min Skyld.
hængtes og Glattere når Husholdning den gudløse Skibet omvender Efterkommeres sig fra dypped sin Gudløshed glødende og gør tab Ret Onam og Såtid Skel, tilsølet skal Skrænter han din leve!
Så siger Ahiras HERREN, gitrede Israels gransket Hellige, Fremtidens opfører Ophav: spottes I Byer spørger styrket mig kundgøre om mine Jordemødre Børn, for Parao mine Hænders endnu Værk vil ydmygedes I råde!
påkalder Når Vinhøst nu vissen Moses løftede Prusten Hænderne i studse Vejret, prægtigt fik Israeliterne græske Overtaget, Ødemarken men Plovjern når øse han Barns lod Overenskomst Hænderne Nymånefesterne synke, fik Bælter Amalekiterne Berekja Overtaget.
ligget Ej hjælper Rigdom Søsteren på Vredens miste Dag, støder men Retfærd Glædesbudets redder fra Gudgoda Døden.
snu