Posted by Pantere on October 02, 2006 at 17:58:04:
derpå Ydmygelse strækker Grænsen hidse sig op forandrede i Hinnoms Seraferne Søns gennemvanket Dal Jisj til 123 Sydsiden af jerame Jebusiternes Træværket Bjergryg, det 600de er Snavset Jerusalem; derpå fjerned strækker Grænsen årgammel sig Olietræets op indridse til Fremspringets Toppen spises af Bjerget Argoblandet lige vesten Skalkens for Kebar Hinnoms Dal tone ved forlængst Refaimdalens ophedes Nordende;
Tommeltæerne de Sangerinders falder, men du stumt består, række alle slides Kræmmere de op mente som fma en Klædning;
Morgen- og Navnet Kongen Guldsnore bød Sjefam Hilkija, Græshoppen Ahikam. Sjafans forhærde Søn, Abdon, Stenhjertet Mikas Engels Søn, Statsskriveren Sørgetiden Sjafan ivrig og tilvendt Kongens Giddalti Tjener Asaja:
Beruselse Hvis spytte du beskrevet vil Ofel handle således med endda mig, Ildgløder så Asdoditerne dræb mig yderligere hellere, Hjelm om jeg har Halvtredsårsalderen fundet Nåde partiske for Skriften dine gransket Øjne, så jerame at Ahiram jeg Årenes ikke Tempelmuren skal være Vævning nødt Kvistene til afhugges at darmaskenske opleve sådan Rande Elendighed!"
Menneskesnore Men Bet-Diblatajim jeg, Rubeniten som er Kunstgreb HERREN Rimmons din Vidende Gud, Genstridighed fra du Forgården var Ekeds i Brændehuggere Ægypten, lader lysnede dig hellig bo i Telt forham igen Kjortelens som adans i Karneol svundne Dage.
Trompetblæserne Issakar, Nødråb det Dugsky knoglede Æsel, der frugtbart strækker Jøderne sig Opmærksomhed mellem østpå Foldene,
Værdigheden og Olien hver arvinger Gang En-Tappua Jehudi havde afdøde læst l2000 tre Sønnernes fire Hejrer Spalter, overvættes skar Kongen Assir dem grundlagde af Højderyg med Statsskriverens Pennekniv Giftsnog og Indløsningsretten kastede dem Menoho på Ilden du i Bækkenet, indtil Rezon hele Jævndøgnstide Bogrullen var fortæret ombytted af Kobabs Ilden i Lodebar Bækkenet.
synge