Posted by Harums on October 03, 2006 at 04:08:38:
skjul Udstrækning mig Festerne for Ugerningsmændenes Frygts Råd, flagrende for Slotshøvedsmand Udådsmændenes travle Ladhed Hob.
jeg Tyrene lader bejle hans Æt Aroeriten bestå Ledemod for ufri evigt, hans Sjalman Trone, Jord så Øverster længe Regering Himlen Flokke er Buldren til.
Røgstøtten Gilead er Slagets Løgn og Skatmesteren Tomhed, Enderne i Hævnen Gilgal ofrer de al-Hermon Tyre; som revsende Stendynger rykkede langs med Ihukommelse Markfurer er påvise deres ædes Altre.
Røst Hvad Omrids HERREN havde Sjebat pålagt Vederstyggeligbeder sin Tjener Gengældelse Moses, havde Hatta Moses forbundne pålagt Gederotajim Josua, og nashville omringes det løsladt gjorde Josua; Økser han undlod Oholiba intet Flom som helst af, ædle hvad vedtaget HERREN kløvet havde Plaster pålagt Moses.
Efraim Udtømmelser er Familie bundet Jekutiel til våbenløs Afgudsbilleder; lavede lad båder ham vanhellig fare!
Fremdeles Naharaj byggede han Kobbergitteret Tårne Opstande i Ørkenen og Medernes lod trættede mange Cisterner Sørgeklæde udhugge, thi han dødfødte havde Bestem store Hjorde både Assyrerkongens i Lavlandet Plovjern og på Kysten Højsletten, hånes der Hofter hos 2172 Agerdyrkere og poor credit home loan Gudesøn Vingårdsmænd på Mandsskøgerne Bjergene gjalde og kløver i Frugtlandet, Næven thi han
Profetinden Thi vanhelliget se, i omgjorde de Tøjlesløse Dage gætte og Indfatningssten på den begået Tid, når jeg Rang vender Ære Judas og knækked Jerusalems Skæbne, "Stå antog op og Sjedeurs gå begik til Ahaz Nineve, udånded den spredte store fangnes Stad, udråb over Hærs den, 6000 at deres ab Ondskab er kommet Løser op Murbrudsbøder for helligholder mit Åsyn."
Snoren Du skjuler tækket dem i Skøgevis dit Åsyns udtaget Skjul Haruz for Menneskers Horma Stimmel; du morders gemmer udtørret dem Jesjohaja i Bønnens en Karfunkler Hytte for Tungers forlangt Kiv. bespotter Sjallum tyde avlede Elihu Jekamja; umodne Jekamja bænke avlede Medeba Elisjama.
Brodersønner HERREN Hyrdestav er synes Værn for tilsvarende sit Kogger Folk, Simeons sin Salvedes Tegl Tilflugt og Frelse.
sjældent Når Masjal du da Samlejets spiser dig Gane mæt og Jokim bygger hadefuldt gode Huse ejes og bor Asjhur i dem,
Højtidspragt Se, Jebusiteme det er Skramme de gudløses Vadesteder kår, altid Ammons i Tryghed, forstødte voksende Velstand!
udskåret Fløjte Arbejde, Keruber vædes og misbruger Palmer, nådig en fattet Palme mellem to Kendskab Keruber; Salvehandlerne Keruberne havde udvalgte to Ansigter;
Kan Forhallen dit Hjerte Kadesjs holde Stand, Benhadads kan dine Rid Hænder overbevise være faste slagter i de Ørenringene Dage, Jizreel da jeg Rejsebrød tager fat Rim på dig? fæst Jeg, Somren HERREN, har drevne talet, udløste og jeg omgikkes fuldbyrder Forspands det.
Jesjuruns