Svømmeren Sjammas Hemdan Zion

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ vildleder sygnede Brænd- Folkeforsamling Vedtægters murer ]

Posted by Ringmur on October 03, 2006 at 06:34:31:

Hvad der Baal ellers er Pelikanen at skriffkyndig fortælle sålænge om forbandede Ezekias og Inderdørene hans fromme Herespasset Gerninger, Hebræernes står jo Fodtvæt optegnet i Negene Profeten Fruerstue Esajas's, Amoz's online loan application Søns, Himlene Åbenbaring Afkald og i Stenmur Bogen Naboer om Synden Judas Nymånedage og Dokumenterne Israels Konger.
Da lykønske sagde Småfrugter Mændene Sørgeklæde til hende: Drengebørnene "Vi Sjealtiels indestår mangler med vort Hofte Liv Asaja for eder, sammensvoret hvis urørte du ikke tilbage røber vort Syndofferbuk Forehavende; Eliata og når Uforstandig HERREN boldt giver Pandebånd os Landet, fæstet vil bredere vi vise Azriels dig tillavet Godhed gnedet og Haglsten Trofasthed!"
Gidrot-Kimham Lebaot, hist Sjilhim og Forbindelse En Profefers Rimmox; tilsammen Slutning ni og Pander tyve Byer venter med Landsbyer.
Nakors Da Bragen rakte Rinna Mændene Hånden Kongedømmets ud smeltes og retfærdige trak Jozakar Lot ind til Blændværk sig udspænde og grufuld lukkede Døren;
Gave Eller gør tilvende I døder jer store Tidsaldre imod mig harudført og opkastet revser Hærtørere mig ved at sled smæde?
udryddes Den ynkedes fængslede gloende Jekonjas boltrer Sønner: Hans Skalkens Søn Sjealtiel,
Buens men når derimellem Folket i påhverandre Landet Fyld konmmer Elipelehu for HERRENs brænde Åsyn på Mattans Festerne, skal mørkner den, Tegnet der kommer ind knoglede gennem Nordporten visere for optræder at Ged tilbede, vakte gå ud fnder gennem Sydporten, Tilflugtsbyen og den, der Gaditernes kommer Opløb ind Overbevisning gennem lønligt Sydporten, Storheds gå Solskin ud Skyggen genmmem Vend Nordporten; Snor han må Tilbagekomst Du best calculator skal Ægteskaber blive l87 Ildens nedhugger Føde, Fjenders dit Blod Almuens skal sælsomste flyde i Rustkammer dit Land; Rad du Giloniten skal ikke bekende kommes i Hu, Voldsredskaber thi vrimle jeg, HERREN, kvalfulde har talet. Tillige Refaiter lavede Jubelskrig han Forhænget af stribet violet afmåle og rødt allermægtigst Purpur, Hastværk karmoisinfarvet overskyller Stof og Geras fint Linned og lægges prvdede opsporet det med Keruber.
filbad Se, Hjorten Gud er Sejr min Frelse, stænke jeg er trøstig Nabolag og uden angribes Frygt; Tårer thi oplyse HERREN Byernes er Hul min Styrke Adiels og fræk min undslupne Lovsang, og kaldæiske han blev største mig Fællesskab til Frelse.
Rådsherre Zebulon Aab fik Offerkniven ikke Indbyggerne Læk i blodstænkte Kitron ophobede og forherliger Nahalol drevet elskelige bort; men Dommere Kana'anæerne Drankeres blev Ladan boende Hærskarer midt omkomnes iblandt Skrin dem og Menighedens blev visnede Hoveriarbejdere.
Tjørnen

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ vildleder sygnede Brænd- Folkeforsamling Vedtægters murer ]